Få först, betala sen     -     Fri frakt över 499 kr     -     Betala med Klarna

0

Vanliga frågor

 

Hur kan jag kontakta er?

Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst ( info@limonarstores.se ) om du har frågor beträffande varor, produkter eller leveranser. Vi försöker svara dig så fort vi kan ( normalt inom 1-2 arbetsdagar

 

Har ni ett telefonnummer där jag kan nå er?

Vi har tyvärr ingen telefonsupport, men våra medarbetare i kundtjänst svarar er så fort dom kan när ni mailar på info@limonarstores.se

 

Hur fort skickar ni mina varor?

Du får ett mail med leveransinformation när dina varor skickas ut. ( vänligen kontrollera att inget fastnar i din skräpkorg ) men vanligtvis inom 1-3 dagar förutsatt att varan finns i lager.

 

Hur fort skickar Klarna ut fakturan?

Normalt så skickas fakturan inom en vecka efter det att du mottagit dina varor. Orderbekräftelse skickas via mail ( vänligen kontrollera att inget fastnar i din skräpkorg )

 

Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara ?

Vi är självklart måna om att din produkt ska uppfylla dina förväntningar men om du behöver reklamera en vara eller produkt så måste anmälan om detta göras inom skälig tid efter det att du upptäckt felet. Kontakten vid reklamation sköts via mail till vår kundtjänst (info@limonarstores.se ) och ditt ärendenummer vid en reklamation kommer vara ditt ordernummer. Vänligen läs noga i våra köpvillkor vad du måste tänka på när du önskar reklamera en vara.

Returadress: Cloud Forest AB ,Mailbox 2347 ,111 75 Stockholm ,Sverige

(Tänk på att du ej kan reklamera eller returnera en vara utan att först få ett godkännande från Limonar Stores )

 

Vad gör jag med min vara om den inte fungerar ?

Vänligen kontakta oss på info@limonarstores.se och beskriv problemet,  så hjälper vi dig så fort vi kan.

 

Jag har mottagit en vara som är transportskadad, vad gör jag ?

Vänligen läs under ”Skada vid transport” i våra köpvillkor, där står vad du ska göra.

 

Hur gör jag om jag behöver returnera ett klädesplagg pga fel storlek?

Det är viktigt att du noga väljer rätt storlek när du gör din beställning, men om du behöver en annan storlek så måste du kontakta oss på info@limonarstores.se. När du fått svar måste du returnera varan samt ifylld retursedel, med ordernummer till returadressen som är angiven längst ner under fliken " Retur & Reklamation ". Observera att kläderna ej får vara använda eller skadade. ( vänligen se köpvillkor ). Vi kommer sedan att meddela dig om returen uppfyller nödvändiga krav.

 

Jag har frågor gällande Klarna och betalningar?

Du når Klarna på telnr: 08-120 120 10

 

Vi hoppas att denna frågeguide hjälper dig!